Ingen Strøm?

Det er ubehageligt at stå uden strøm.
Her kan du se, hvad du skal gøre i sådan en situation

engrosmodellen

Hvis du ikke har noget strøm så skal du kontakte din elleverandør. Har du ikke aktivt valgt en elleverandør eller er du bare i tvivl om, hvad du skal gøre? Så har vi lavet en kort tjekliste herunder, som fortæller hvordan man skal forholde sig i en situation uden strøm. 
 
 

 

Har du ingen strøm?

 

1. Har du ingen strøm?

Det er ens elleverandør, som står for al kundekontakt. Det betyder, at står man uden strøm efter engrosmodellens indførsel så skal man tage kontakt til denne. Det gælder også uden for åbningstider. Der vil i så fald, være et telefonnummer som skal benyttes uden for almindelige åbningstider. Vores telefonnummer er 70 500 500 og der kan man kontakte os - også uden for åbningstider. Her vil vi have en linje åben for, hvis man har mistet strømmen.

 

 

2. Har du ingen strøm? - netteknisk

Hvis du ingen strøm har kan det også være noget netteknisk. I så fald, skal du kontakte dit netselskab. På vores selvbetjening kan du under "mit abonnement" og "Måler-specifikation" nederst på siden se, hvilke netselskab du har. Måden du finder ud af, om der er noget netteknisk er ved f.eks at kigge ud og se om dine naboer har strøm. Har de IKKE det, så er det nok noget netteknisk. Du kan også se om HPFI-relæet er slået fra eller om der er nogle sikringer, som er sprunget og bliver de ved med det - så skal der tages kontakt til egen el-installatør. Hvis du vil være på den sikre side, så kontakt din elleverandør, som kan finde ud af, hvor du skal hen for at få den korrekte hjælp. 

 
 
 

 

 

Har du ingen strøm? Vælg et elprodukt

 

Bliv kunde og få billig el

Tilmeld dig nu eller bliv ringet op, hvis du har spørgsmål

Tilmeld dig nu