Flytning gjort nemt

Uanset hvilke form for flytning der er tale om, så kan vi hjælpe

Når man flytter ind et nyt sted er der mange ting man skal tage stilling til. Typisk, så kommer el ikke i første række og det er først når der kommer et brev fra den tidligere elleverandør på adressen, at man begynder at tænke over det. Det har vi selvfølgelig forståelse for, og derfor er det muligt at lave indflytningen til nettopower 14 dage tilbage i tiden fra den dag man tilmelder sig. Det betyder i princippet at man kan flytte ind den 1. i måneden, og så stadig nå at tilmelde sig el fra den dato helt indtil den 14. i måneden. Det eneste man skal huske er at man under tilmeldingen skal sætte et kryds i boksen ” Er lige eller flytter snart ind” under punkt nummer 2. Derefter kan man sætte datoen 14 dage tilbage.

Skulle man være kommet 14 dage over indflytningsdatoen, så kan man blot sætte indflytningen 14 dage tilbage fra dags dato alligevel. Det betyder blot at man i få dage vil blive afregnet hos den tidligere elleverandør på adressen. Man skal dog huske, at hvis man ikke reagere på den fremsendte kontrakt fra den tidligere elleverandør på adressen, så bliver man automatisk kunde hos dem. Det er derfor vigtigt, at melde en indflytning hurtigst muligt.

Er du allerede kunde hos nettopower, men ønsker at flytte din adresse? 

Vi er landsdækkende, hvilke betyder at uanset hvor i landet man bor så har man muligheden for at flytte nettopower med. Som kunde har man adgang til selvbetjeningen og herinde kan man registrere en fraflytning, og tilmelde den nye adresse så man sikre at nettopower følger med. Det gøres ved at logge på selvbetjeningen, trykke på ”Registrer fraflytning” og vælg datoen for dette (fordi du fraflytter din adresse). Herefter trykker du på ”Registrer tilflytning” og vælger også datoen for dette (fordi du flytter ind på en ny adresse). Herefter har du sørget for at flytte nettopower med på din nye adresse.

Ønsker du at tilføje en ny adresse? Det kan være et sommerhus eller blot en anden lejlighed eller lign.Dette kan også gøres via selvbetjeningen under ”mit abonnement”. Nederst på siden under ”andre funktioner” har man mulighed for at tilføj el-måler. Herefter kommer tilmeldingen frem og når man har godkendt dette så sætter vi skiftet i gang. Hvis man betaler med betalingskort skal man huske at opdatere ens a conto-beløb i det at man nu har to adresser i stedet for én. Dette gøres under menuen ”mine betalinger”. Herefter man kan gå ned på midten af siden under ”ret a conto-beløb”. Indtast beløbet, og så vil det være rettet. Hvis man er på betalingsservice, så behøver man ikke gøre noget. Det justerer sig selv automatisk.

Uanset hvilke form for flytning der er tale om, så kan vi hjælpe. Hvis der er udfordringer med flytning så kan man altid kontakte vores kundeservice.

Yderligere oplysninger

Huskeliste til flytning: borger.dk