Skal jeg kontakte min elleverandør ved skift til jer?

Skal man selv stå for at opsige sin nuværende aftale med sit elselskab, hvis man ønsker at skifte til os?

skift elleverandør

Skal man selv stå for at opsige sin nuværende aftale med sit elselskab, hvis man ønsker at skifte til os? Det korte svar er: Nej.

Når du har tilmeldt dig hos os, så sørger vi for at kontakte din tidligere elleverandør med henblik på at opsige aftalen. Vi sikrer at din startdato passer med slutdatoen hos din tidligere elleverandør. Kort sagt, så klarer vi alt det praktiske for dig. Under tilmeldingen angiver du din e-mail som vi så bruger til at informere dig om, hvor langt i processen vi er med at flytte dig over til os som kunde. Det tager tre uger, og så er du aktiv kunde. Hvis du flytter i ny ejendom kan det gå endnu hurtigere.

Det eneste tilfælde, hvor vi IKKE opsiger din nuværende aftale er, hvis du fraflytter din bolig. Hvis du i forbindelse med skiftet til os fraflytter din bolig, skal du huske at melde flytning hos din tidligere elleverandør. Se huskeliste ved flytning her

For at opsummere, så klarer vi i 99 % af alle tilfælde alt det praktiske med at flytte dig over til os som kunde. Vi informerer dig på e-mail under hele forløbet – så bare rolig, hos os er du i trygge hænder både under skiftet, og når du er aktiv kunde. 

Comments

A
 
Trustpilot

NettoPower er i toppen over Danmarks bedst anmeldte energiselskaber på Trustpilot. 

 

Find os på trustpilot

NettoPower kundeservice
Vi elsker at tale energi

Vores kunder er i centrum af vores virksomhed. Hvis du har brug for hjælp til at forstå, hvordan NettoPower arbejder, kan du kaste et blik på vores spørgsmål og svar (FAQ) eller ringe til os på 70 500 500.

 

Spørgsmål og svar