Status på året

Akkurat som sidste år kan vi gøre status ved at fortælle, hvordan vi har slået alle rekorder målt på tilmeldinger

Kære kunde.

Igen i år vil jeg gerne benytte muligheden til at sige tak til alle vores eksisterende og nye kunder. Det er kun på grund af jer, at status for 2016 er så positiv, som den er. I lighed med sidste år har vi slået alle rekorder målt på tilmeldinger – det ønsker vi at blive ved med hvert eneste år – så tak for det.
Vi har også haft travlt, rigtig travlt. Efter indførslen af Engrosmodellen 1. april 2016 stod vi pludselig med problemstillinger, som vi ikke havde haft før. Vi oplevede blandt andet, hvordan nogle netselskaber opkrævede skatter, afgifter og transport – selvom vi skulle stå for det. Der var generelt en smule forvirring i markedet, men heldigvis fik vi det løst – og i dag er vi tilbage på det normale niveau og har tilpasset vores åbningstider. Det har gjort, at vi nu fokuserer på blandt andet en app, som skal kunne vise forbrug, betalinger og meget mere.
2016 bød også på endnu en prissammenligning, hvor vi stod rigtig stærkt. Nu, hvor 2016 er slut, kan vi gå i gang med endnu en prissammenligning.  Vi håber selvfølgelig på at kunne løfte pokalen igen, men det kommer vi til at skrive meget mere om, når tiden nærmer sig. Vi glæder os også til at tilbyde Flexafregning, som vores system faktisk allerede er klar til. Vi venter dog stadig på lovgivningen.  Den forventes klar sidst i 2017.
Vi glæder os meget til det nye år, hvor vi kommer til at kunne tilbyde en masse nyt, og hvor vi forhåbentlig – sammen – kan slå endnu flere rekorder!
Tak for et fantastisk år
Frank Bengtsson, direktør i nettopower