Tilpasning af åbningstider

Fra d 7. november 2016 har vi haft ændret lidt på tidsrummet for telefoniske henvendelser. Fremover vil telefonerne være åbne mandag, onsdag og fredag fra klokken 10.00 til 14.00. Tirsdag og torsdag vil det som hidtil være muligt at komme i kontakt med os på mail. Hvis strømmen pludselig går – eller, der sker noget andet akut, vil man som hidtil kunne komme i kontakt med os via vores 24 timers døgnservice.

Baggrunden for tilpasningen er, at der er blevet færre opkald. Det kan hænge sammen med vores målsætning om, at ydelserne skal være nemme og overskuelige at gå til. Da Engrosmodellen blev indført i foråret, prioriterede vi netop, at alle skulle kunne forstå og være trygge ved de nye regler på elmarkedet. Nu kigger vi fremad med nye forbedringer, der gerne skulle sikre en endnu bedre kundeoplevelse. Her har vi blandt andet en app i tankerne, som vil gøre det ekstra nemt at følge forbrug, betalinger og meget mere. Vi håber på forståelse for ændringerne og glæder os til at kunne præsentere en masse nyt, som vil gøre det endnu bedre at være kunde hos nettopower.