Vi klarer resten

Hvad betyder det når vi siger, at vi klarer resten?

NettoPower - Vi klarer resten
Det er nemmere for os at forklare, hvad vi ikke gør frem for hvad vi gør. Der er meget få ting som vi ikke kan gøre. Hvis du i forbindelse med skiftet til os fraflytter din bolig, så skal du huske at melde flytning hos din tidligere elleverandør – det kan/må vi ikke. 
 
Det er op til en selv at sørge for at elregningen fra tidligere elleverandør ikke overlapper med vores. Vi kan rent juridisk set først sende informationen om et skifte til din tidligere elleverandør fire hverdage før skiftet. Det vil i princippet sige, at der kan komme en regning fra din tidligere elleverandør som overlapper ind i en periode, hvor du er kunde hos os. I det tilfælde kan man kontakte elleverandøren og bede dem om at lave en slutopgørelse i stedet – eller blot betale regningen. Så får man pengene tilbage når der er dannet en slutopgørelse (typisk 3 uger efter). Man vil ikke på intet tidspunkt komme til at skulle betale el to steder uden at få pengene tilbage fra det ene sted. 
 
Alt andet end ovenstående sørger vi for. Når du har tilmeldt dig så sætter vi skiftet i gang, og du vil under hele forløbet blive informeret på mail om eventuelle ændringer. Vi har en femstjernet kundeservice som står til rådighed for eventuelle spørgsmål – så skulle man være det mindste i tvivl så kan man altid kontakte os. 

Comments

A
 
Trustpilot

NettoPower er i toppen over Danmarks bedst anmeldte energiselskaber på Trustpilot. 

 

Find os på trustpilot

NettoPower kundeservice
Vi elsker at tale energi

Vores kunder er i centrum af vores virksomhed. Hvis du har brug for hjælp til at forstå, hvordan NettoPower arbejder, kan du kaste et blik på vores spørgsmål og svar (FAQ) eller ringe til os på 70 500 500.

 

Spørgsmål og svar