Forstå selvbetjeningen: Mit forbrug

En vejledning til selvbetjeningen. Denne gang har vi fokus på “Mit forbrug”

I de kommende måneder vil vi sætte fokus på selvbetjeningen og de muligheder, det giver. Nogle bruger selvbetjeningen til at se simple ting som for eksempel, hvad man har betalt i en given periode, og andre bruger selvbetjeningen til mere avancerede ting – for eksempel at følge timeaflæst forbrug. Uanset behovet, så oplever vi i stigende grad, at når vi har kontakt til en kunde og guider personen ind på selvbetjeningen, så åbner der sig en ny verden af information, og det vil vi selvfølgelig gerne have, at ALLE vores kunder får muligheden for.

Det første, vi sætter fokus på er, hvordan man finder en visning af sit forbrug, og hvad man kan bruge det til. For at komme ind på selvbetjeningen kræver det to ting. Det ene er en e-mail og den anden er en kode. Din e-mail er den, som du har registreret ved tilmeldingen, og koden kan findes i ordrebekræftelsen. Hvis du ikke har din ordrebekræftelse og derfor ikke kan finde koden, så gør det ikke noget, da man ved få klik kan få tilsendt en ny kode.

For at logge ind på selvbetjeningen kan man tilgå NettoPower.dk og trykke på ”Log ind” øverst til højre på siden eller ved at tilgå NettoPower.dk/sign_in. Her taster man sin e-mail og kode som nævnt ovenfor. Hvis man ikke kan finde koden eller har glemt den, så kan man trykke på ”Glemt dit password”, hvorefter vi fremsender en ny kode inden for få minutter.

Når man er logget ind på selvbetjeningen, bedes man trykke på ”Mit forbrug” i menuen til venstre.

Nyhed / 9 januar 2017