Kundeservice

Vi elsker vores kunder. Bare kontakt os hvis du har behov for hjælp.
Vi elsker at tale energi.

 Spørgsmål?  Kontakt

 

Vi har udfordringer med vores telefonsystem, som gør at vi ikke kan modtage opkald. Vi arbejder på at løse sagen. 

Vi gør opmærksom på, at vi holder sommerferie-lukket på telefonen i uge 30 (mandag 24. – søndag 30. juli 2017). Hvis du er eksisterende kunde og har fået afbrudt for strømmen kan du stadig kontakte os telefonisk, hvorefter du bliver stillet om til vores døgnservice. Det er dog kun, hvis du er eksisterende kunde og, hvis du har fået afbrudt for strømmen - alt andet kan vores døgnservice IKKE hjælpe med. God sommerferie! 

Vi ønsker at hjælpe dig så hurtigt og effektivt som overhovedet muligt. På vores hjemmeside finder du svar på en række typiske spørgsmål såsom, "Hvordan skifter jeg min udbyder af el?" og "Hvordan foregår betalingen hos NettoPower?". Klik ind under Spørgsmål og svar. Hvis du skulle have et spørgsmål som du bare ikke kan finde svaret på, eller du ønsker at gøre os opmærksomme på noget, udfyld da bare vores kontaktformular. 

Du kan selvfølgelig også altid maile os på kundeservice@nettopower.dkVi elsker at tale energi.

Telefon support : (+45) 70 500 500
Mandag, onsdag og fredag : 10:00 - 14:00
Weekend & Helligdage : Lukket
 
E-mail support kundeservice@nettopower.dk
 
 
 
 

 

Nettopower.dk er en e-mærket netbutik, og derfor har du altid adgang til e-mærkets gratis Forbruger Hotline, når du handler hos os.