Vi har samlet de mest almindelige spørgsmål herunder. Hvis du ikke kan finde svar på dit spørgsmål, så kontakt os endelig.

Kan jeg blive kunde hos her og hvordan tilmelder jeg mig?

Kan jeg blive kunde hos her?

Ja! Uanset hvor i Danmark du bor, så kan vi levere billig el til dig. 

Hvordan tilmelder jeg mig?

Du skal blot tilmelde dig på vores hjemmeside, og så ordner vi resten for dig, helt automatisk. Det er ret nemt.

Det eneste du skal gøre er at trykke på "Tilmeld dig her", udfylde felterne i tilmeldingsformularen - så klarer vi resten for dig, også kontakten til din gamle elleverandør. 

Hvis der er tale om en indflytning så skal du huske selv at melde flytning på din gamle adresse. 

 

 

Hvor hurtigt kan jeg starte hos jer?

Almindeligt skifte

Hvis du allerede har en elleverandør, men ønsker NettoPower i stedet så går det typisk 3-4 uger inden vi kan levere. Når du har tilmeldt dig så får du en kvittering på tilmeldingen via din mail. Derefter går vi i gang med skiftet, hvor vi kontakter din nuværende leverandør og fortælle at du gerne vil skifte til os. Når vi har håndteret det hele så kontakter vi dig med en præcis dato for opstarten hos os. Du kan læse om skiftet på denne side
 

Flytning

Hvis du skal til at flytte ind i en ny bolig så kan vi levere til dig med det samme eller med 14 dages tilbagevirkende kraft. Vi har lavet en side der forklarer mere om flytning, og ønsker du nærmere information er du altid velkommen til at kontakte os. 

Har du fået afbrudt for strømmen eller får du afbrudt snart?

Vi kan sagtens hjælpe dig, hvis du er ved at få afbrudt for strømmen, eller hvis du har fået afbrudt for strømmen. Vi gør opmærksom på at vi opkræver et gebyr på 1500 kroner plus 3 måneders forudbetalt el såfremt du har fået afbrudt for strømmen eller et gebyr på 1500 kroner, hvis du er ved at få afbrudt strømmen. 

Har du fået afbrudt for strømmen så beder vi dig om at du tilmelder på https://www.nettopower.dk/tilmeld. Her er det vigtigt at du sætter kryds under "jeg skal flytte eller flytter snart ind" under punkt nummer 3. Herefter vælger du så dags dato og udfylder resten af formularen som normalt. Når du har udfyldt formularen bedes du kontakte vores kundeservice på 70 500 500. Herefter vil vi udregne, udfra dit forventet forbrug, et depositum som vi beder dig indbetale sammen med åbningsgebyret. Vi kan typisk åbne for strømmen inden for 1-2 hverdage. Hvis vi ikke har åbent på telefonen bedes du skrive en mail til kundeservice@nettopower.dk med navn og information om at du har tilmeldt dig. Så vender vi hurtigst muligt tilbage med et beløb som vi beder dig indbetale.  

Er du ved at få afbrudt for strømmen (men ikke afbrudt endnu), så bedes du tilmelde dig på https://www.nettopower.dk/tilmeld. Her er det vigtigt at du sætter kryds under "jeg skal flytte eller flytter snart ind" under punkt nummer 3. Herefter vælger du så dags dato og udfylder resten som normalt. Når du har tilmeldt dig, så får du en kvittering på tilmeldingen via din email. Herunder finder du et login til selvbetjeningen. Du kan læse mere om, hvordan selvbetjeningen fungerer på "forstå selvbetjeningen". Når du er logget ind på selvbetjeningen bedes du vælge "engangsbetaling" i menuen til venstre og herefter indbetale 1500 kroner. Herefter sørger vi for at du ikke får afbrudt for strømmen. Hvis der er få dage til afbrydelsen bedes du henvende dig på telefon 70 500 500 eller på mail kundeservice@nettopower.dk således at vi kan håndtere skiftet manuelt. 

Er du i tvivl om ovenstående må du endelig ikke tøve med at kontakte os.

Hvilke betalingsmetoder har i?

Betalingsservice

Hvis du vælger betalingsservice som betalingsmetode så betaler du din elregning hver tredje måned. Hos NettoPower har desuden ikke noget gebyr forbundet med betalingsservice.

Betalingskort

Du kan betale på to forskellige måder med betalingskort. Man kan vælge automatisk optankning eller månedlig a-conto betaling. Med automatisk optankning indbetaler du et aftalt beløb og når du har brugt strøm for det beløb, så hæver vi automatisk igen - akkurat som et online mobilselskab. Med månedlig a-conto betaling trækker vi automatisk den sidste bankdag i måneden (dette koster 29 kroner om måneden). 

Opsigelse i forbindelse med en fraflytning?

Hvordan opsiger man i forbindelse med fraflytning?

Læs med her, hvor vi med billeder og tekst fortæller præcist, hvordan du opsiger eller tilmelder i forbindelse med en flytning. 

Hvordan indberetter jeg en aflæsning?

Aflæsning på selvbetjeningen

For at lave en aflæsning kræver det, at du logger ind på selvbetjeningen. Når du er logget ind på selvbetjeningen så kan du aflæse din elmåler under "mit forbrug" som du kan finde en vejledning til her

Har du fået afbrudt for strømmen eller får du afbrudt snart?

Har du fået afbrudt for strømmen eller får du afbrudt snart?

Vi kan sagtens hjælpe dig, hvis du er ved at få afbrudt for strømmen, eller hvis du har fået afbrudt for strømmen. Vi gør opmærksom på at vi opkræver et gebyr på 1500 kroner plus 3 måneders forudbetalt el såfremt du har fået afbrudt for strømmen eller et gebyr på 1500 kroner, hvis du er ved at få afbrudt strømmen. 

Har du fået afbrudt for strømmen så beder vi dig om at du tilmelder på https://www.nettopower.dk/tilmeld. Her er det vigtigt at du sætter kryds under "jeg skal flytte eller flytter snart ind" under punkt nummer 3. Herefter vælger du så dags dato og udfylder resten af formularen som normalt. Når du har udfyldt formularen bedes du kontakte vores kundeservice på 70 500 500. Herefter vil vi udregne, udfra dit forventet forbrug, et depositum som vi beder dig indbetale sammen med åbningsgebyret. Vi kan typisk åbne for strømmen inden for 1-2 hverdage. Hvis vi ikke har åbent på telefonen bedes du skrive en mail til kundeservice@nettopower.dk med navn og information om at du har tilmeldt dig. Så vender vi hurtigst muligt tilbage med et beløb som vi beder dig indbetale.  

Er du ved at få afbrudt for strømmen (men ikke afbrudt endnu), så bedes du tilmelde dig på https://www.nettopower.dk/tilmeld. Her er det vigtigt at du sætter kryds under "jeg skal flytte eller flytter snart ind" under punkt nummer 3. Herefter vælger du så dags dato og udfylder resten som normalt. Når du har tilmeldt dig, så får du en kvittering på tilmeldingen via din email. Herunder finder du et login til selvbetjeningen. Du kan læse mere om, hvordan selvbetjeningen fungerer på "forstå selvbetjeningen". Når du er logget ind på selvbetjeningen bedes du vælge "engangsbetaling" i menuen til venstre og herefter indbetale 1500 kroner. Herefter sørger vi for at du ikke får afbrudt for strømmen. Hvis der er få dage til afbrydelsen bedes du henvende dig på telefon 70 500 500 eller på mail kundeservice@nettopower.dk således at vi kan håndtere skiftet manuelt. 

Er du i tvivl om ovenstående må du endelig ikke tøve med at kontakte os.

Fik du ikke svar på dit spørgsmål?

Kontakt os endelig hvis du har behov for hjælp.
Vi elsker at tale energi.

 Spørgsmål?  Kontakt

Vi ønsker at hjælpe dig så hurtigt og effektivt som overhovedet muligt. På vores hjemmeside finder du svar på en række typiske spørgsmål såsom, "Hvordan skifter jeg min udbyder af el?" og "Hvordan foregår betalingen hos NettoPower?". Klik ind under Spørgsmål og svar. Hvis du skulle have et spørgsmål som du bare ikke kan finde svaret på, eller du ønsker at gøre os opmærksomme på noget, udfyld da bare vores kontaktformular. 

 

Nettopower.dk er en e-mærket netbutik, og derfor har du altid adgang til e-mærkets gratis Forbruger Hotline, når du handler hos os.